FANDOM

Blaviken Kasabı, Geralt'ın takma adlarından biriydi. Geralt, Ehvenişer öyküsünden bu lakabı kazandı. 

*Spoiler Uyarısı*Edit

Blaviken'de Geralt, masum köylülerin hayatlarını kurtarmak için, Renfri'yi ve haydutlarını öldürdü. Ancak, halkın geneli, Renfri'nin planlarını bilmediği gibi, Geralt'ın da onlara sebepsiz yere saldırdığını düşünüyordu.

The Witcher (PC)Edit

Bu lakap, oyunlarda bile hafızasını kaybetmiş Geralt'ta kalıyor; 

Bir Kasabalı Kadın: "Blaviken Kasabı şehirde. Onu görürseniz, kaçın!!"

Ayrıca, eğer Geralt muhafızlarla konuşmayı seçerse; 

Muhafız: Kanalizasyondaki canavarları öldürmemiz için bir witchera ihtiyacımız olduğunu biliyorum... Ama Blaviken Kasabı'na mı?

Geralt: Sorun nedir?

Muhafız: Kim olduğunu biliyorum, şehir muhafızları seni izliyor olacak. Bu şehirde cinayet işlendiğini duymak istemiyorum. 

Geralt: Duyacak ilk kişi olmazsın zaten... 

Muhafız: Akıllısın... Ne istiyorsun? 

Scoia'tael komutasındaki Toruviel ile yapılan bir konuşmada da, Toruviel, Geralt'a Blaviken Kasabı olduğunu ve Renfri'yi öldürmeden önce yarıp geçtiğini söyledi. 

The Witcher 2: Kralların SuikastçılarıEdit

Giriş bölümü sırasında manastıra girince Eğer Arthut Tailles'e vurursan, "Kokuşmuş katil - Blaviken'i hatırlıyorum" der.

Trol Felaketi Görevi'nde, Dmitri'nin yerini öğrenmek için, Blaviken Kasabı olduğunuzu söyleyerek Dmitri'nin yoldaşlarından biri ile samimi olabilirsiniz. 

The Witcher 3: Vahşi AvEdit

Gaunter O'dimm, Ak Bostan Hanı'ndaki karşılaşmalarında Geralt'a "Blaviken Kasabı" diye hitap ediyor.

Also on FANDOM

Random Wiki